Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v ochotě komunikovat s chatboty v důsledku pandemie
Vítová, Michaela
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití chatovacích robotů jako komunikačního kanálu při oslovování finančních institucí. Dále se zaměřuje na změny v této oblasti, které s sebou přinesla pandemie nemoci COVID-19. Analyzováno bude povědomí českých spotřebitelů o chatovacích robotech, ochotě k jejich využívání, typické zvyklosti komunikace s finančními institucemi a jejich změny v důsledku pandemie. Stanovený cíl práce bude naplněn pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s respondenty.
Využití umělé inteligence v grafickém designu pro marketingové účely
Massalema, Adham ; Oukropec, Jindřich (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zasazením umělé inteligence do grafického designu pro marketingové účely. Cílem mé práce je najít, porovnat a doporučit takové nástroje, které jsou v současnosti dostupné, a které využívají umělou inteligenci k tvorbě grafického designu marketingových návrhů. Samotná umělá inteligence se neustále vyvíjí a nabízí svou pomoc v mnoha profesích. Práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické se zabývám vysvětlením a vývojem fenoménu, následně výskytem umělé inteligence v designu, grafickém designu a v marketingu. Ze získaných vědomostí a dle daných kritérií porovnávám dostupné nástroje. V návaznosti na zkoumání je vyhodnotím a doporučím, jak je lze využít v současnosti, zároveň ale i v čem stále strádají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.